Klantenservice

Heb je een vraag of kom je ergens niet uit? Bekijk onze veelgestelde vragen of neem contact op. 

Het is niet verplicht om een afspraak te maken. Klanten kunnen ook zonder afspraak binnen lopen. Klanten die een afspraak hebben gemaakt, gaan echter voor, wat betekend dat -in de meeste gevallen- je toestel sneller gerepareerd wordt op afspraak. 

Telefoons, tablets of andere apparaten kunnen altijd bij ons ingeleverd worden voor een eerlijke prijs. Bij het aanschaffen van een nieuw toestel, kun je je oude apparaat ook inleveren tegen een leuke korting.

Wij hebben accessoires op voorraad van alle gangbare modellen en merken. Ook kunnen wij vrijwel elk type accessoire bestellen via onze leveranciers. Bestellingen worden geleverd binnen 2 werkdagen.

Er is voldoende parkeergelegenheid aanwezig rondom onze winkel. 

We zorgen er altijd voor dat we eerlijke en transparante prijzen hanteren, wat betekend dat wij altijd een opsomming kunnen geven van de prijs die wij rekenen

Het arbeidstarief bestaat uit:

 

  • Arbeid van de gekwalificeerde expert (35 euro voor de meeste toestellen)
  • Zes maanden garantie
  • Onderhoud van onze apparatuur, gereedschap en overige kosten voor de winkel

Voor normale reparaties hanteren wij geen onderzoekskosten.  

Bij ons betaal je enkel alleen onderzoekskosten voor waterschade (29,95) en bij problemen waarbij de oorzaak niet duidelijk te identificeren is (19,95).

Je kunt jouw toestel veilig en gemakkelijk opsturen naar onze winkel conform de volgende punten:

  • Zorg dat je telefoon aangetekend wordt opgestuurd
  • Verpak het toestel veilig in bubbel-plastic, in een stevige doos. 

Je kunt jouw toestel opsturen naar:

Vierambachtsstraat 75 B
3022 AG Rotterdam
Tel: 0623934058                        

Wij geven 3 maanden garantie op alle reparaties, zoals strepen in het scherm, touch-problemen of andere vergelijkbare problemen. Hou er echter rekening mee dat waterschade en val-schade niet onder deze garantie vallen.